Allt och inget




Finns det nått skönare än att komma hem efter en dags jobb och bara slänga av sig jobb kläderna fixa litta middag och efter det ligga i soffan och göra precis ingetting...

Ärligt talat ... blir fan sur på människor som bara klagar ..... du har haft semester i tre veckor och det första du gör när du kommer tillbaka är att börja gnälla över olika saker.... saker som e DITT JOBB... håll käften och sköt vad du ska och passar inte det sök för fan ett annat jobb och låt någon annan som faktiskt vill jobba där jobba... man kan inte sköta sitt privata på jobb förstår du inte det???  det är inte jobbet det är fel på det är inga dumma regler det är dig det e fel på... som gnäller för att du inte kan sköta dina privata ärende på jobb....blir så irriterad.. sköt dina privata saker på din fritid och ge fan i att göra det på jobbet...

Så nu har jag fått kräka av mig lite på det oxå.. kan behövas ibland..

Jag väntar väntar väntar....... någon gång kommer du in och då ska jag fråga vad fan ditt problem är.... lide jag inte skulle ha nått vettigare för mig när jag e på jul fest än sitta och hålla koll på dig och vad du gör... allt handlar inte om dig flicka lilla.... 

Nä nu ska jag gå ut och lägga mig på soffan hos min man=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är det som klagar på ditt jobb? Du får gärna skriva ut namn så man kan hänga me lite.. Speciellt eftersom jag ska gå med dig och ditt jobb på bio!:)

2008-12-08 @ 18:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0