fettar...


Sitter och fettar mig med coca cola och ost poppcorn dom blev dock lite för salta men va fan dom går lika bra att äta för det=)   Måndagen den 15 december ska  hanna följa med mig och mitt jobb på bio... ska kolla på en ny svenk komedi allting flyter eller nått sånt hette den.... ska på förhands visning eller nått tror jag att det var.. håller inte sten koll på allt..
Julen närmar sig .... och vad fan ska man hitta på i jul klapp till alla man ska köpa till.. jag jar iallafall börjat så smått..ska ut den 22 med hanna och köpa de sista... jajaja kanske lite i senaste laget men va fan man jobbar ju alla andra dagar...
och hanna eter som jag vet att du läser detta ska du veta att jag köpt jul klapp till dig=) första året jag e ute i god tid... =)

trode bex skulle komma in så hon kunde få låtarna ... men anntar att hon inte fått igång internett än... lite trist vad ska man göra utan datan lixom för oss som inte har nått liv=)

Kommentarer
Postat av: Hanna

JAG HAR REDAN KÖPT JULKLAPP TILL DIG MED!!!:)

2008-12-10 @ 17:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0