Helgen


Haha så här snygg var jag i fredas när jag gick till jobbet... =) det var svin kallt och det snöade så jag tänkte jag ska fan inte gå och frysa ... och även om alla på jobb tyckte att det var det fulaste dom sett var jag ialla fall varm när dom andra gick och frös=)




Igår fick jag god fukost av thord som han hade vatt nere och handlat i byn medans jag låg kvar i sängen... tack hjärtat=)
mysigt att sitta ner och äta frukost eftersom vi aldrig gör det.. tror nog det var första gången vi gjorde det... iallafall sen vi flyttade hit,,, som var för sex månader sen...-Tiden har gått fort känns  inte som vi bott här så länge men ett halv år av vårt liv har flytit förbi... Massor har hännt på den tiden när man tänker tillbaka.. både roligt och saker som varit mindre roliga.. men vi har iallafall kämpat oss förbi det....






 vi var  svedala igår några timmar så thord kunde mecka litta med bilen... När vi sen kom hem lagade vi pannkakor...eller ja mest thord lagade pannkakor=) gott blev det iallafall och många gjorde vi... För vi trode att man skulle äta skit mycket... men efter två st sitter båda skit mätta och inte pallar mer... Inste så konstigt kanske att thord inte palla mer för han hade ju gått och små ätit under tiden på dom pannkakor som blev mindre bra haha=)  så nu har vi pannkakor sylt och grädde i kylen som kan funka som frukost  =)


Tänkte jag skulle gå ner till syster yster idag och hämta min cyckel den står där nere och fryser... den vill in i värmen.... onödigt att den står ute och blir förstörd när jag har  plats i förådet...

ja nu ska jag slita mig upp för sängen och gå och ta nått att dricka jag e törstig=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jävligt snygg pannkaka om jag själv får säga det.

2008-12-14 @ 11:45:28
Postat av: Anonym

Du kan ju alltid ringa och bjuda hem mig och tobbe när ni gör pannkakor!

2008-12-14 @ 15:33:53
Postat av: Anonym

Jag tyckte förresten din mössa var riktigt flott!:) Jag vill med ha en sån!!!!!!!!!!!!!

2008-12-14 @ 15:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0