Helgen




Ja vad ska man säga helgen är inne på sista dagen jobb igen i morgon..

i fredas var vi bara hemma tog det lilla lugna .. i lördes städade thord hela lägenheten  duktig han e=) sen hämtade vi emma och matthias inne i malmö... köpte skit äklig korv på shell som jag fick slänga efter 2 tuggor... Körde upp till helsingborg där vi skulle möta upp resten av folket innan jul festen ... fick rummet och sånt satt och drack litta o snacka hade trevligt på hotellet ... sen promenerade vi till hmm ja vad hette det nått med sunds pärlan eller nått... krängde jul mat och sånt sen var där show med hasse andersson o kompani.. riktigt trevligt.. OCH Emma kom ihåg att inte skratta haha för man får tydligen inte ha roligt utan att vissa folk ska tro att allt handlar om dom och att det är åt dom man skrattar... fan vad löjligt säger jag bara...om.  du nu hade problem med mig eller med oss skulle du fan sagt det direkt lide skicka sms till han och be han hälsa haha hur gammal e du typ tre elleR? spring till mamma i stället flicka lilla.... shit vad patetisk människa.. vi hade för  fan annat för oss än sitta och glo på dig och hålla koll på vad du gjorde... väx upp...

nu ska jag surfa vidare=)

Kommentarer
Postat av: Håller med

Jag instämmer med inlägget...!!

2008-12-07 @ 18:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0