Lördag.



Finns i svedala nu ju.. åkte hit dagen efter jul afton tror jag håller inte koll på dagarna nu när man e ledig...=)
igår vad jag och gudrun (svärmor) inne på netonet ...shit med folk.. alla är ute och letar fynd... jag visst iallafall vad jag skulle ha... köpte mig en dvd spelare med usb ingång... tack daniel för det tipset=) nu kan jag lägga filmerna jag har på datan på ett usb minne och in i dvdn så kan jag komma på dom på tvn  skit smart ju =)  Annars har det inte hännt så mycket ...  nu ska jag platta håret haaaj då.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Bra inlägg :)

Besök gärna min blogg ;P

2008-12-29 @ 12:54:35
URL: http://jojjisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

blir du alltid fotgraferad i samma hörn?

2008-12-29 @ 23:24:42
Postat av: Anonym

Jaa det blir jag hanna=)

2008-12-30 @ 11:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0