torsdag



Ja igår var det dax för första träningen på gymet.... hade ju bokat tid klockan sex med instruktör...
Gick nog ganska bra tror jag iallafall...känndes helt okej... gick igenom villka maskiner  vi ska använda för att träna det vi vill  och lite villka vikter vi ska börja med.... Men tror inte att vi köper ett gym kort försen efter jul... vill kunna kränga nu under julen=)

Tycker att det är skit tråkigt att alltid vara den som kommer på vad vi ska äta och komma ihåg att ta upp det från frysen innan jag går till jobb... tycker det är svin tråkigt att alltid förväntas laga mat när jag kommer hem... Och är så trött på att höra kommentarer som du är utbildad kock...OCH?????? gör det matlagningen efter jobb roligare???


I morgon måste jag komma igåg att stanna o köpa det där som mamma bad mig  om för hon inte kunde komma på något att köpa .... lovar ska försöka för att komma ihåg det mamma=)

sen måste jag nog innhandla lite till söndag om nu mamma o pappa ska komma och äta.... för  jag tro tyvär r inte att maten hoppar hem själv hit till kylen ... 

Det är så skönt att ,man bara jobbar i morgon med sen är det dax för lite ledigt .... och tror  att jag är i behov av det... känner mig allmännt lätt irriterad sur och gnällig.... så ska bli jätte skönt att inte börja jobba försen onsdagen den 8 eller vad det blir för datum... har inte sten koll ... vet iallafall att jag ska vara ledig=)

Hej då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag får aldrig höra att jag är utbildad kock...

2008-12-20 @ 13:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0