Torsdag....



Nä Thord jag har inte stora ögon... sluta mobba mig för det =)
Idag har jag jobbat som vanligt  har varit sjukt trött så inte gjort så där jätte mycket tycker jag...Så då e allt som vanligt =)  Man e ju inte 20 längre som henke sa idag när han inte orka ... kom hem och lagade korvstroganoff  till mig och thordan smakade mycke bra plus blev mat låda till thord... hans jobbe kompisar sa ju till mig på jul bordet att han åt för mycket billys haha så nu har han haft mat låda med sig iallafall alla dagar utom idag....=)  Sen när vi hade ätit körde vi till skrylle gården och kollade in deras gym.. vi tänkte att vi skulle börja träna och bli slimmade och få bort magen man lagt  på sig dom sisa åren.... satsar på stranden år 2015 hehe man ska inte stressa ju :)  såg faktiskt ganska bra ut och luktade inte så illa som gym brukar göra så vi bokade faktiskt ett möte eller vad man ska säga ett sånt där man går igenom maskinerna och så man får hjälp hur man ska träna för att få bort det man vill.... så nästa onsdag klockan sex ska vi vara ombytta och redo för genomgång... blir nog skit  bra bara man kommer igång lixom... det är steget ifrån soffan som e det jobbiga... men nu när vi e två går det kanske lättare för eftersom man bor ihop så e det kanske lättare att dra med sig den andra man kan inte komma undan...=)  nu ska jag sappa tv .... hej då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju din "pose-look" som du har på bilden! Du du spärrar upp ögonen så dom blir stora som tefat när dom egentligen är som små mandlar:) hihi

2008-12-11 @ 19:18:19
Postat av: jessica

vaaaaaaaaaa... syrran!!!!!!!!!!! ska du gymma??? man kanske ska hänga på :P

2008-12-11 @ 19:51:33
Postat av: ida - design

är du sugen på en ny design så är du välkommen att besöka min designblogg: http://idadesign.blogg.se

2008-12-12 @ 03:12:43
URL: http://idadesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0