måndag



Idag var det dax att åka till lomma och få naglarna fixade... klockan tio var jag där.,..
Sen efter det drog jag in till nova tänkte jag skulle hitta något  till nyår..
Där var faktiskt  inte så mycket folk som jag hade tänkt mig.. och det dom rear ut är sånt som ingen har velat köpa innan ... och allt är storlek xs eller s och det var ju många år sen man kunde komma i dom storlekarna...
Hittade iallafall en tunika på ike rea som jag köpte... sen får vi se om det blir den på nyår..

Thord jobbar idag och i morgon sen ska blir det svedala i morgon kväll.... Men på dagen ska jag och syster yster in till ikea och handla en säng stomme ..  jag har hyrt släp men vet inte hur stort så hoppas att skiten går in haha=)

nu ska jag kolla cops...=) haj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0