tisdag.


Idag har jag faktiskt vatt med syster yster på ikea och köpt en säng stomme till mig och thord=) blev jätte fint tack för hjälpen jessica=) Och tack thords familj för pressentkortet o pengarna som faktiskt betalade den=)   som vanligt fick det bli två runder för när vi kom hem och skulle montera såg vi ju att ena biten var jätte skavad så det var bara in in bilen och köra och byta den... lyckas ALLTID hända mig så fort jag köper nått på ikea...
men nu är den iallafall monterad och står och väntar på oss där hemma när vi kommer hem ..är i svedala nu och ska fira nyår och thord ska mecka lite med bilen....=)  Får se om den står kvar när vi kommer hem dom där små pinnarna va ju så där stabila haha=)


I morgon är det nyår.. känns faktiskt inte så WooooW längre... förr kunde man planera i flera veckor innan vad man skulle ha på sig vad man skulle göra... hur håret skulle se ut villka skor jaa ALLT.... Men nu känns det inte som en jätte stor grej längre... hmm låter som jag håller på att bli  gammal..... Ja men det ska man väl bli någon gång det oxå...

Ja i morgon får vi helt enkelt se vad som händer....





Hittade bilder från sommaren=)


Hittade lite gamla bilder på mig och svärmor sen sommaren=) här är vi på Twin lake run i höör fina vi e vaaa=)
hahah men ni hade den fulaste husvagnen  ren bajs brun när vi kom dit så sa sa thord jaaa nu ska vi hitta dom leta efter den fulaste husvagnen... hehe var en mycket trevlig helg att minnas...=) Jag och thord sov i tält jäklar villket problem jag hade att blåsa luft i madrassen eftersom jag fick göra det för hand... ingen pump här inte överskattat =)



Haaaj då






Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha det var väl en fin husvagn :P

Du gilla den ;) Erkänn nu Jenny ^^

2008-12-30 @ 23:48:54
URL: http://littlefootprints.blogg.se/
Postat av: Rebecca

De e den riktiga kärleken :P jag såg allt hur du gav den blickar.. De var såna "Du & Jag i mörkret"-kommentar :P

2008-12-30 @ 23:50:17
URL: http://littlefootprints.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men rebeccaaaaa du skulle ju inte avslöja mig:P

2008-12-30 @ 23:53:16
Postat av: Anonym

GOTT NYTT ÅR

2008-12-31 @ 12:32:01
Postat av: jessica

vilka kjolar... måste säga: jävligt snygga!!! var fan har ni köpt dom :P

2009-01-02 @ 00:30:33
URL: http://jezzi.blogg.se/
Postat av: Dimen

Jag måste bara säga GUUUD VA FINA SKOOR! =D

2009-01-02 @ 01:26:57
URL: http://dimen.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej

2009-01-07 @ 13:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0