Fredag..

Har nog varit dålig på att uppadeta i veckan... har lixom inte haft så mycket för mig... jag jobbat äter tränar och sover...
Känns dock underbart att solen e här och att man kan faktiskt få utnytja sin altan...=) har blivigt litta korv grillning och ett  någon flinta stek redan...sjukt gott... ska bli härligt sen när även kvällarna e varma så man kan sitta ute lite längre..=)

Idag var premiär för solning i bh o trosa... sov en timme efter jobb i stolen på altanen mycket härligt... sen duscha jag och stack till svedala då Thord ringde o fråga efter mig.. Hann precis parkera bilen då han ville ha den ..han och cn skulle hjälpa mig att tona rutorna... eftersom där ej finns ac i bilen kan det ju hjälpa litta. plus att jag blir ju lite coolare haha..=). tack för hjälpen =) ska kolla på erat arbete i morgon när det är ljust ute... 

I morgon tänkte jag ta mig en runda på marknaden som e här i svedala... hann bara med en snabb vesit där idag..kollade inte alls runt bara mötte upp familjen setthammar och köpte ett par leggings som gudrun visade hon köpt som jag med ville ha=)  och framför allt fick jag inte äta några munkar som är ett MÅSTE när det e marknad..
Så blir om inget annat en runda dit i morgon bara för kränga=)

Tittade på så ska det låta ikväll... fan vad hon carolin af uglas e DRYG.... kan tycka att hon e ganska cool men blir lixom lätt för mycket... man tänker lixom va fan går du på....  jaja ... tur att alla inte e lika dana ..
 


Blev även lite kräng framför tv´n gott gott.. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0