Lördag

Lördag kväll börjar närma sig och vet inte riktigt vad som händer.. inte direkt att jag kan ut och festa och sånt ändå men men..  Thord sover lite eftersom han inte lyckades göra det i natt.. plus att han jobbade idag oxå med start klockan 05:00
duktig han e=)

Igår vad jag och syster yster ute och handlade.. jag skulle ha regn kläder ... Ville ha det nu när man har jerry... trots det regnar behöver han ju gå ut, och jag tänker inte gå och bli blöt om man kan undvika det..

Köpte dock inte hatten men det kommer kanske haha=)




Blev även ett inpuls köp av ett par skor som jag hittade.... Och jaa jag behövde ett par nya skor .. det första mamma och Thord sa.. - Ja det var ju tur du köpte ett par nya skor för du har ju inga ... nu e dom känsliga =)


Sen efter det åkte jag till svedala.. Benny o gudrun hämtade mig eftersom jag inte kan köra själv än..

Blev en runda till trelleborg på marknad med gudrun och rebecca.. trevligt trevligt.. =)
Där blev det dock bara munkar tyckte inte där var något att innhandla...

nu ska jag se om jag kan borta ut mitt fågelbo till hår... hej då.


Kommentarer
Postat av: Lina

Gud vad snygg du blev jenny!! haha

Du skulle ju haft den passande hatten till!!

Ha en bra dag!



Kram Lina

2009-08-30 @ 14:35:49
Postat av: Anonym

förstår inte varför du inte köpte hatten den är självklar för dig klär dig och så blir du ju inte blöt i håret

2009-08-30 @ 21:45:20
Postat av: laila

Hej Jenny ville bara säga att jag tycker att du e en modig tjej som genom gått operationen all lycka till fram över kram Laila



p.s jag har velat ringa di många gånger men ville inte srtöra dig d.s

2009-08-31 @ 15:47:41
Postat av: laila

Hej Jenny ville bara säga att jag tycker att du e en modig tjej som genom gått operationen all lycka till fram över kram Laila



p.s jag har velat ringa di många gånger men ville inte srtöra dig d.s

2009-08-31 @ 15:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0