Torsdag


Vill börja med att säga grattis till rebecca som fyller 20 år idag...  hoppas du får en bra födelse dag=)
ta en runda ner till systemet nu oxå när du kan=)

Igår bakade jag och Thord två kakor mycket gott=) baka e roligt synd bara att det blir så mycket disk och sånt man måste plocka undan.... men  det blev iallafall kärleks mums och sockerkaka/choklad kaka.. ska ta med dom till svedala senare idag när jag kör dit...  vi kommer att vara där nu fram tills söndag..  lilla jerry kommer älska träffa sina kompisar igen=)

som sagt drar jag till lisseberg på lördag ....vi kör klockan 8 på morgonenn så e man framme lagom tills dom öppnar vid elva.. räknar typ tre timmar att köra upp...  sen ska vi spendera en hel dag där... hoppas på bra väder=)

vaknade i natt vid tre tiden att jerry behövde gå ut.. det var bara att slänga på sig morgon rocken och dra sig ut i det kalla.. kiss o bajs sen rätt in och nanna vidare...

sitter och kollar på våra bästa år... jaaa jag vet att det e lite drygt... en vecka är en dag för dom, men kan inte låta bli att glo när jag är hemma... =) sen ska jag plocka undan lite, packa kläder o sånt , tömma bilen för vi ska köra den till lisseberg. sen svedala...

Jerry e 10 veckor nu shit tiden går fort.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack så mycket :)

2009-08-13 @ 19:19:43
URL: http://augustchilld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0