Fredag



Fredag underbara fredag har äntligen kommit och har sett fram emot den så otroligt mycket denna veckan... det har vatt tufft de sista dagarna att hålla ögonen öppna och jag har somnat på kvällen fortare än huvudet har landat på kudden...
Men nu håller vi helg är ledig fredag lördag söndag och måndag!! UNDERBART.....=)

Jag vaknade vid tio tiden idag eller ja jag var uppe en runda vid halv sju och kissade och släppte ut jerry snabbt på baksidan så vi senare kunde sova vidare och ta en skön sov morgon...=) Gick upp tog ut jerry åt god frukost framför tv´n med täcke och kuddar .. en fantastisk mys morgon helt enkelt=)  nu sitter (halvligger) jag  i soffan och kollar på våra bästa år shiit jag har inte sett det på ca 2 månader men ändå fattar man allt... det kallar jag seg serie haha men man är helt fast och så fort man är hemma och kan se det så sitter man spikad...=)

Senare idag ska jag packa in mina vinter däck i bilen packa lite kläder till mig och thord sen ska vi bege oss till svedala där vi ska spendera helgen.. jag och gudrun ska ut och svänga dom lurviga i morgon ... vi ska se lars kristers haha=) jag måste ringa carina ni vet.....  =)

Jerry ligger här och myser brevid mig han är så trött att han knappt kan hålla ögonen öppna men sova kan man ju inte då kan man missa något... och det kan man ju inte riskera..

nu ska jag mysa lite till på soffan sen ska jag o jerry ut och gå så han kan springa av sig lite..

hejdå



Kommentarer
Postat av: Anonym

Önskar dig en riktigt skön långhelg.

2009-12-11 @ 13:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0