onsdag.


En massa massa snö ute,. dagen började inte så bra.... höll på i ca tio minuter för att få loss min bil från parkeringen  den satt fast har ju inte direkt något att komma med... ringde syster yster om hon kunde komma och hjälpa mig putta och precis då fick  hjulen grepp och jag började smått driva frammåt...=)

fick köra i 50 hela vägen till lund ..kunde inte köra fortare efftersom ALLA kör lide sakta....

men dagen har rullat på ganska bra ändå trots väder.... det har fått ta sin lilla tid.... alla skott gubbar borde fan få ett plus som håller vägarna skottade och saltade så vi andra kan köra lite mer säkert...

nu ska jag kolla Lasvegas och sen ska jag ta ett bad... känner mig bra igen idag ingen feber och de e gött.. men orkar inte ta mig till gymmet idag... får ta en syndar vecka och köra exta nästa vecka .. har ingen motivation just nu..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0