söndag kväll..


Söndag... vart har denna helgen tagit vägen.. tiden går rent för fort och jag känner inte alls för att gå till jobbet i morgon.
vad har man igentligen gjort i helgen..

i fredas var det lets dance o sen kalla sängen..
i lördes tog jag det lilla lugna och lämnade sängen rätt sent på dagen /kvällen för att gå till micke och träffa lite folk o dricka litta cider=)

idag tog ¨jag oxå sov morgon vaknade vid elva tiden .. sen packade vi ihop våra saker tacka för oss och körde hem..
städade över litta snabbt här hemma satte igång tvättmaskinen och diskmaskinen..
sen lagade jag och thord litta mat blev pasta med köttfärssås... mycket gott=) 
nu sitter jag här framför burken och tvättmaskinen går fortfarande för fullt är inne på tredje maskinen nu.. ska bli kul att se hur jag ska kunna hänga upp allt...=) Jag har även rullat köttbullar (framför tvn, var tvungen att se miami ink) skalat potatis som ska bli middagen  i morgon..

nu är det dax att hänga upp sista maskinen tvätt... är skönt att maskinen i lägenheten så man slipper det här med tvätt stuga och pasa tider och sånt skit... nu kan man tvätta när man vill..

god natt.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hehe du e ju värsta hemmafrun nu ju :P

2009-02-09 @ 12:28:54
URL: http://augustchild.blogg.se/
Postat av: Anonym

Din säg kallar ofta.

2009-02-09 @ 15:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0