torsdag



jaa det fortsätter att komma en massa snö... jag är som sagt sjuk så jag slipper köra i det i morgon .. men alla ni som ska ut kör försiktigt..

det är sjukt tomt här hemma då thord är i svedala och ska sova där eftersom hans bil gick sönder på vägen hem....
Hoppas det löser sig så du kan komma till jobb i morgon bitti... och sen att du kan komma hem tll mig=)

I morgon är ännu en sjukis dag ska inte göra ett dugg mer än ligga hemma och tycka synd om mig själv... villket jag blir väldrigt bra på när jag e sjuk...

har svårt för att sova när jag är ensam känner mig inte trött för jag vill inte gå och sova själv... kag ligger och lyssnar på ljud och sånt skit töntigt jag vet men jag är så van att thord är hemma....

ska iallafall ge det ett försök nu.... god natt gott folk.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig.

2009-02-19 @ 23:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0