uppdatering av helg.


Detta måste vara ett nytt svenskt rekord eller nått i snö. den har legat kvar en hel vecka plus att det har snöat nästan hela dagen idag... och här i dalby har inte snön försvunnit sen förra veckan så här bara fylls det på... men det är trevligt.. fast jag vill nog ha sommar nu... värme sol och grill kvällar på terassen...

iallafall så i fredas nämde min syster för mig att hon skulle till ullared på lördagen... villket jag oxå så klart blev sugen på, men eftersom dom skulle vidare till göteborg sen så kunde jag inte åka med.... Snabbt som attans skicka jag iväg ett sms till svär mor om hon var sugen på ullared om vi skulle dra dit en runda på lördagen..

och det var hon så i lördes stack vi till ullared ..körde ifrån svedala ca 05:15 det var riktigt segt att gå upp kan jag lova er... och specielt när man ser thord ligga kvar där i sängen o sova gott...

var uppe vid 07:20 inte alls mycket folk villket var ur skönt , för man slapp alla galna tanter som kör på en på hälarna...
hittade litta fynd till mig och lite till thord så roligt att handla=)

trist att gudrun började må dåligt och inte alls bar på handla humör men hon stog ut så jag fick titta klart=) tack...

senare på kvällen när vi var hem kommna och hunnit med att sova och duscha stack vi till hilda och träffade lite folk... hilda kim emma o matias...
jag palla inte dricka så jag körde orka gå lixom :P

blev en tur till malmö sen på natten körde hem emma och matias sen vidare till staffanstorp för thord skulle äta korv han var fylle hungrig...=)och sen till svedala o sussa kudden...


på söndagen tog vi sov morgon .... fixade hem matias bil till malmö hämtad thords saker på mejeriet sen hem igen..
satt o snackade lite med becca sen innan jag körde hem..

hoppas att allt löser sig..

Nu ligger jag här i sängen och har ont i hela kroppen .. har vatt på gymmet idag..där var inte så mycket folk ikväll så gick fort att gå mellan maskinerna ....men lär väl inte kunna gå alls i morgon...


en jäkla massa snö=)



grabbarna i lördes...



Emma ligger och vilar i sängen eftersom hon var jävligt förkyld vad matias gör vet jag dock inte =)



Mina nya skor jag köpte i lördes... tycker dom e söta=)


nu pallar jag inte skriva mer haj po er

Kommentarer
Postat av: jessica

ja ska aldrig mer nämna ullared för dig din shopping tokiga sak... :P men tur du hitta nått.. haha den där killer ser ut som om han ber efter nått efterlängtat ;) haha

söta skor men totalt onödiga :P

2009-02-16 @ 21:44:24
URL: http://jezzi.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Tack för samtalet. jag hoppas också det löser sej

2009-02-16 @ 23:04:47
URL: http://augustchild.blogg.se/
Postat av: Anonym

Flotta dojjor!

2009-02-17 @ 13:18:20
Postat av: nattiie

hej checka in min blogg :)



www.starcevic.blogg.se

2009-02-19 @ 11:11:53
URL: http://starcevic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0