Helgen.


Nu har det varit en massa snö en längre tid men igår regnade typ nästan allt bort... litta tråkigt för jag har helre snö än regn...

Låg sjuk onsdag torsdag o fredag förra veckan är fortfarande inte riktigt frisk men betydligt bättre..

I fredas låg jag nerbäddad och kolla tv när lissan ringde och frågade om jag var sugen på att ta deras biljetter till middag och hockey inne i malmö och jag menar vem tackar nej till tre rätters middag och hockey helt gratis...=) det var iallafall riktigt trevligt ....tack lissan och crister=)

på lördagen var det dax för grillningen med emma matias kim och hilda...  Maten blev riktigt god.. länge sen man åt grillat ju......

jag passade även på att be om hjälp att få upp våran hall lampa som jag tjatat om nu sen vi flyttade in... så det blev jag och emma som fixade det =) blev nästan av med håret då matias bad mig stänga strömmen men jag menade att det hade jag gjort för jag hade stängt på väggen men icke så nicke haha det small som faan... Men till slut blev det iallafall bra ... tack för hjälpen emma...



Thord fick tummen loss och satte upp tavlor som jag köpt förra helgen... mycket fint nu ser det inte så naket ut länge på väggen=) hänger dock litta snett men det får man fixa sen.... man kan inte göra allt på samma gång ju=)



Thord och Matias...


Folket.....



Ja sen igår blev det sov morgon vi båda var litta trötta och ömma i huvet .
så det blev en film på soffan ...
Sen innan vi skulle sticka till svedala så skulle jag hoppa in i duschen...men det visade sig att där var inget varm vatten.. Roligt pannan gått sönder igen så fick asa fram alla tele nr och ringa någon som kunde komma och fixa den....
blev svedala iallafall senare på kvällen eftersom det skulle ta lite tid att få igång varm vattnet så blev att vi duschade och sov där..

Idag var det jobb igen.. mellan 7:15 till 16:00 sen hem laga litta mat och gjorde mat lådor...
Eftersom jag e förkyld blir det inte träning... det ska visst inte vara bra för kroppen då.. så blir att vänta ett par dagar innan... hoppas jag kan komma igång med det snart igen.. pallar fan inte vara sjuk...

nä nu ska jag plocka undan efter mig  packa ner lite kläder o köra till svedala.. blir att vi sover där i natt igen .
Eftersom thord inte har en bil han kan köra med i nu läget åker han  med sin pappa så  jag gör han sällskap  i svedala ikväll......

hej då


Kommentarer
Postat av: Anonym

WOOWW vad det ser mysigt och gott ut med lite vintergrillning

2009-02-23 @ 18:54:41
Postat av: Petronella

Härliga bilder !

2009-02-23 @ 20:08:51
URL: http://wanella.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Vill du ha gratis kläder? Bli medlem här nu! :)

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=162973

2009-02-23 @ 22:48:44
Postat av: Rebecca

Hej.

Jag utmanar dej. Utmaningen finns på min sida :) Kopiera den..

2009-02-25 @ 18:58:00
URL: http://augustchild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0