Fredag

Jag hatar att vara sjuk... det är så jävla tråkigt man bara går hemma och glor på dagarna och tycker synd om sig själv och missbrukar nässprej... Ska iallafall börja jobba på måndag tar med mig apoteket i väskan så ska man nog klara sig..

Lite trist att den lilla snö som kom igår inte fick ligga kvar... blir bara slask av det...

Lycka till på måndag tänker på dig... Kan tänka mig att det inte blir någon trevlig upplevelse för dig men det är bara att bita ihop...

Ringde jobb idag thords hardy skiva till hans bil har kommit då blir han säkert glad=)

Har renbäddat sängen idag...tänkte att jag på det sättet kanske kan bli av med litta bakterier och kanske öka mina chanser att bli frisk snabbare..

Nu är det fredag... och Helg för dom som inte jobbar...


Renbäddad säng i  Vår nya sängstomme.....  :)



Snygga ni blev =) Detta är svärmor Gudrun  och thords lilla syster rebecca=)


Becca du skulle börjat sminka dig skit snygg passar riktigt bra i det=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg sängstomme!! Jag ser även att ni målat i samma färger som oss på väggarna! Det blev fint! Du är redig du!

2009-01-09 @ 17:37:06
Postat av: Rebecca

Javisst kan jag göra de :) Ge mej några bilder så ska jag se va jag kan göra :D Haha mor sajjer de kostar o ligga på topp :P (inte för jag vet va hon mena me de :P )

2009-01-09 @ 17:58:41
URL: http://littlefootprints.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygg stilren säng!

2009-01-10 @ 13:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0