Måndag...



Så länge man tycker och håller med om det  som snackas där  så länge är man inget problem... men så fort man har en egen åsikt om något eller någon då jävlar ska det börjas...


Hörde ett par kloka ord idag.. stå på egna ben det är då man blir starkast....

kanske något som många skulle ta efter... men det är inte en jävel som vågar sticka ut ... igen som vågar säga vad dom tycker om det är lite olika från den andra delen av flocken..



Nu ska jag ta o äta klart min pasta och köttfärssås sen ska jag starta en maskin tvätt... sen ska jag till gymmet.... ja du läste rätt idag börjar jag ta tag i mitt liv eller ja en del av det

Tro aldrig att du /ni kan trycka ner mig.. visst blir jag ledsen men ni ska fan se jag reser mig fortare än vad ni tror..







Kommentarer
Postat av: verkligheten

Det är rätt låt ingen ställa dig i hörnet

Ju större dom är ju tyngre faller dom

Stå för vad du sagt annars säg inget verkligen ett sant ordval

2009-01-27 @ 15:19:04
Postat av: verkligheten

Det är rätt ingen ställer dig i hörnet

Ju större dom är ju tyngre faller dom

Stå för vad du säger annars säg inget ett klokt talesätt

2009-01-27 @ 15:26:48
URL: http://jenny.blogg.se/
Postat av: BFF

Tjaa.. jag läste precis dina senaste inlägg, detta är något jag har missat. Vi tar tag i det på fredag, BFF!:))

2009-01-28 @ 13:40:59
Postat av: Cassi

Gud vad fina ord du skrev. Jag blir också trött på att alla ska vara som varandra och ingen vågar sticka ut...

2009-01-30 @ 18:11:49
URL: http://stockholmssnyggaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0