onsdag.

Då är onsdagen snart slut skönt för det betyder att man är en dag närmre fredag...=)

Jag har faktiskt inte så mycket vettigt att skriva idag.. det händer inte så mycket just nu... man jobbar äter och sover..=)
O eftersom laila inte är på jobb denna veckan har det betytt lite mer körning för mig.. faktiskt är det roligt att köra mer för det gör att dagarna går lite fortare... men det är oxå jobbigare .. för när jag kör min egen tur med mina vanliga stopp går allt av sig själv skulle kunna köra den turen när jag sov men med lailas tur måste jag vara me hela tiden tänka villka vägar man ska köra villka verkstäder som ligger vart ja järnan går för fullt =)

Den 30 kommer hanna hit ... hon ville komma hem ifrån den fredagen för hennes sambo skulle ha hans jobb kompisar där hemma och hon kände inte för att ´vara hemma.. så vi ska äta chips och dippa...dricka coca cola och bara snacka skit... ska bli trevligt då vi inte ses så ofta som innan... innan bodde vi ju grannar men nu bor jag i dalby och hon i lund..

klockan är bara halv åtta och jag vill gå och lägga mig... ska försöka hålla mig vaken en stund till men sen kallar sängen..






Fanny fick bli dagens bild idag=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, och vi ska äta godis speciellt choklad ska vi vräka i oss... hihi och dricka massor med cola!!:)

2009-01-23 @ 17:00:04
Postat av: mariana-DG

gullig hund där

2009-01-31 @ 03:12:53
URL: http://andresbabiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0