Tisdag

Tisdag... två dagar på jobbet... i morgon är det halva veckan sååå skönt=)

Har inte kännt av mitt onda i ryggen på dom veckorna jag vatt ledig men nu efter att bara jobbat i två dagar har jag jätte ont igen... Så mamma skulle höra med sko makaren i stan när hon skulle ner där idag om han kan göra sånna inlägg man har i skorna till mig...kanske är det jobb skorna som gör att jag får ont och eftersom jag går litta vingt med fötterna redan så kan kanske inlägg vara till hjälp för mig...  Vi får prova och se...

Sen ska även mamma kolla om hon hade något mönster till en sån klänning jag vill ha.. har ju inte lyckats hitta någon i butikerna så får väl ta fram sy maskinen själv hoppas dock få litta hjälp av syster yster eller mamms...=)

Igår gick vi och la oss klockan nio sjukt skönt har inte alls vatt lika trött på jobb idag så tror vi får ta o lägga oss nio idag med=)

Undra vad som händer i helgen.. någon som har förslag på vad man kan hitta på?

Lycka till i morgon E...




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej det är jag... kan du säga vilken dag du e ledig nästa vecka om vi skulle träffas då? Jag gottar mig fortfarade över det vi pratade om i morse hi hi

2009-01-14 @ 17:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0