Tisdag



Ja idag är det tisdag och det var meningen att jag skulle börja jobba i morgon.. men det ville inte min kropp.. har åkt på en jätte förkylnning så mina dagar består av detta... mindre skoj faktiskt... Man går mellan soffan kylen och toan..

Idag har det varit litta mindre minus grader.. tror sist jag kollade igår var vi uppe i 12 minus..  Svin kallt ju....
Nu ligger det runt en minus och det kommer litta snö eller vad man ska kalla de.. något smått skit iallafall..

Jag är hungrig.. vill ha donkan.... men litta sent att orka sig ut nu.. har jag inte att ute på hela dagen så ska jag inte ut och frysa nu...


Lissans foto


Tycker dom blev jätte bra=)


Jag...



Synd man inte mådde sitt bästa direkt då hade det nog varit litta roligare.. men tyckte ändå korten blev helt okej=)


nu ska jag sova god natt..



Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig, jättefina bilder.

2009-01-07 @ 11:47:29
Postat av: sandra

vänder du lätt på dygnet?

SVARA PÅ MIN BLOGG !

2009-01-07 @ 12:23:46
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/
Postat av: Rebecca

fina bilder :)

2009-01-08 @ 15:12:45
URL: http://littlefootprints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0