Fredag




Denna veckan har gått sjukt fort... minns kanppt vad jag har gjort..... Jag lixom alla andra firade nyår... vi var i arlöv detta året helt okej... Blev inte ett ända kort.. lite tragiskt  men vad gör det.. nyår e som villken dag  igentligen eller ja som villken fest dag som alla klär upp sig litta dricker som fan blir fulla =)

sen i torstes träffade jag Angelica och hennes ur söta lilla dotter engla... Var trevligt att träffas eftersom vi bara snackat på datan annars... var och käkade litta nere i byn pizza och kebab  mycket gott=) sen efter det promenerade vi hem till henne och satt och snacka och jag snusa bebis=) Man blir riktigt sugen på en egen när man har ett sånt litet sött liv i famnen.... O luktar gott gör dom oxå...
Det är lätt man tänker på hur det hade kunnat vara...

i morgon klockan tio blir vi hämtade av thords kompis henke sen ska vi åka på bröllop =) Lina och henke ska gifta sig...ska bli trevligt ...så det gäller att ställa klockan och komma upp i tid så man hinner göra sig vacker haha eller ja  så gott det går.. =)



Eftersom jag inte har några kort från nyår och ingen sladd till kameran för att kunna lägga in bilderna på lilla bebisen  så får  Elvis bli dagens bild=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0