Lördag.

lite uppdatering ..

I torstes kom jag hem som vanlig efter jobb och efter jag vatt hos sko makaren och gjutit av fötterna .. Thord hade redan börjat med maten så käkade och sånt... sen när jag satt i soffan tyckte jag att jag mådde illa... trodde att det var för att jag hade ätit för mycket men senare vid nio tiden trode jag att min sista tid på jorden var kommen.. då kräkte jag och hade SÅ jävla ont i magen.. tar alvedon för jag tänker måste vara frisk till i morgon för vi är redan fyra för lite på jobb så jag måste jobba... men vid tolv tiden hade det inte gått över så ringer linus och berättar läget för han o han fixa de.. så Thord körde mig till akuten i lund ... Där innne fick jag  medecin redan hos sjuksköterskan mot mag katarr svin rälig var det för det var flytande i två små shot glas... det var bara att svälja och se glad ut.. sen efter en timme i väntrummet börjar jag må bättre.. Så medecinen hade hjälp mig.. Så väl inne hos läkaren kände han och klämde på magen och när han tryckte precis mellan (under) revbena trode jag att jag skulle slå på han så ont det gjorde .. Så han konstaterade att jag hade mag katarr och eftersom att även  medecinen hade hjälpt under tiden jag väntat så slog han fast vid det...
Så nu ska jag äta medecin i två veckor som ska hjälpa magen på nått sätt och sen ska jag bara ta den vid behov ... Mindre skoj för det är ju något som jag förmodligen kommer att få leva med  resten av livet.. kan bara se på papps han har haft det i tio år..... men nu vet jag iallafall vad det är och jag har piller som hjälper mig  så det känns bra... Tack Thord för att du än en gång satt med mig ett par timmar på akuten ... Vad skulle jag gjort utan dig =)

Sen i fredas kände jag mig bätte men jobbade inte var hemma och tog det lungt tog en fika med syster yster  trevligt med lite sällskap...=)  sen när thord kom hem från jobb för han jobbade fast han satt med mig på akuten halva natten han fick bara sova 1.5 timme innan det var dax att gå upp igen... Men iallafall så körde vi till svedala eftersom han och hans pappa skulle upp tidigt på lördag morgonen för att köra och titta på en bil 60 mil upp i landet. så det blev sängen som kalla efter lets dance.... Vad jag förstog blev det affär men dom ska hämta den senare så nu äger även pappa benny en camaro 69... far och son har lika dana bilar eller  ja samma bil model och år fast olika färger och sånt=)

Sen idag har skulle jag fikat med angelica men blidde inte så vet inte riktigt varför men men får bli en annan gång.. Blev en fika med svär mor sitället... sen ringer becca och frågar om vi ska köra till ikea så hon kom hem från karren så det blev en tripp in där denna gången var vi dock inte bakfulla haha=) Becca köpte en byrå  som hon håller på att sätta ihop nu  blir nog bra=)

Becca har även fixat litta på min blogg.. blev nöjd med den lite roligare än innan tack så mycket=)





Blev kär i denna klänningen vill ha den....=)



Nä nu är det slut på uppdateringen Thord är hos sin kusin och dricker litta öl och jag siter och tar det lungt med svärmor... ska snart gå ner och lägga mig och glo på en film .

Haj o ivaj

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Varsegod :)

2009-01-17 @ 22:46:45
URL: http://littlefootprints.blogg.se/
Postat av: s

coooooool :)

2009-01-18 @ 18:55:57
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/
Postat av: jessica

hahaha, nä syster yster.. har du???

2009-01-18 @ 21:25:34
URL: http://jezzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0