funderingar



ska jag skratta eller gråta? 

Aldrig trode att jag att det skulle kunna bli så här stor grej av det... allt jag ville vara att lära känna någon ny människa... förlåt om  mitt val av person inte passade alla andra....Nästa gång jag väljer att skaffa en ny vän ska jag skicka ut ett  flygblad till alla där man kan kryssa i sin åsikt och sen återsända till mig  så jag kan ha med mig era åsikter...

ska man behöva välja personer man vill umgås med utifrån vad som passar alla er andra?
Ska ens partner behöva ta skit från sina vänner bara för att  sin flickvän/pojkvän  umgås med någon?

Jag vill inte att du ska komma i mellan ... för jag offrar inte dig för något eller någon det vet du..

varför ska det bli så många missförstånd.... jag får inte ihop nått av det... jag försöker att sätta ihop alla pussel bitar men det går fan inte..

Jag väljer att träffa en person.... och vips så ska ALLA ha en åsikt om det? vad är problemet lixom
och hur får dom in dig i allt.... du kan väl inte ha med att göra vem jag träffar?  varför ska du komma iklämm när det är jag som tydligen är problemet för dom??

om en människa säger en sak.... och man vill veta vart dom har hört det ifrån varför inte bara fråga ?? varför ska man gå och spekulera i massa? fråga så får man ett svar direkt så blir det inte missförstånd..

Ni ska veta att jag har inte sagt ett skit om något... visst jag har haft mina åsikter om saker och ting men allt annat ni tror jag sagt är inte jag.. om ni vill veta vart hon hört det ifrån får ni väl helt enkelt fråga henne...  För jag kan ha betydligt roligare än att lägga mig i andras liv...

Det som gör mig extra arg är att det är du som kommer i mellan..jag  hatar det .... det är inte meningen att det ska vara så här... det är inte meningen att du och jag ska "bråka" om detta... det är inte vi som har problem ju...du vet att det är du som är viktigast.....

Men iallafall ni vinner ... jag pallar inte med bråk och skit snack det är inte värt det.

Älskar dig ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0