lördag.


Idag e det lördag och dagen började med att klockan ringde vid 8 för thord skulle upp och jobba...  jag e dock ledig och la mig till rätta för att somna om... några minuter senare fick jag sms av thord att en coca cola burk hade exploderat i hans bil, där var coca överallt... antar att man inte ska ha läst burkar i en bil när det är så här varmt... han fick ta sin pappas bil till jobb , så han slapp sitta bland all läsk..=)

när jag gick upp ett par timmar senare runt halv elva ville jag till stranden så skicka till syster yster och hon va på även becca var sugen så vi packa ner filt och handduk och mötte upp jessica i lomma.... Underbart=) årets första dopp i havet riktigt skönt... hoppas att man fått litta färg oxå idag.... dom andra flickorna har iallafall dom var röda och fina när vi åkte hem=)..

jag har faktiskt köpt mig en pool i veckan som gått... en upplåsbar som är ca 3 meter lång och 183 bred... jag och jessica hade ett jävla jobb att blåsa upp den och fylla den med vatten men det blev bra när vi var klara... nu står den i trädgården så jag kan svalka mig när det e för varm.. blev ett dopp i fredas efter jobb riktigt skönt..=)

tre veckor kvar till semester jag har börjat ner räkningen....

har fått en kommentar att min blogg var skit tråkigt ett tips till den som skrev det  GE FAN I ATT LÄSA SEN DÅ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0