fredag



Det är fredag och hur skönt är inte det... det är helt jävla underbart med tanke på att denna veckan inte varit som den ska vara..   Jag har nog aldrig längtat så mycket till helg som jag gjort denna veckan..  

Nästa vecka ska jag iallafall köra underbara härliga turbil...  det är dock student vecka i lund så det kommer väl vara en jäkla massa förvirrade bilar som inte vet vart dom ska... men tro mig jag sitter häldre och kör bland en massa förvirrade människor än vara inne... jag vet att jag klagar men jag gillar det inte ... jag vill inte vara där jag tycker inte om det!!!!


 Nu ska jag iallafall gå och dricka cider... jag ska dränka min ångest över en vecka i fängelskap....



Dagens bild får bli mina kanel bullar som jag bakade för nån vecka sen... blev mycket goda=)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmmm Mums dom ser riktigt goda ut. Om du inte trivs med arbetet som "varannan veckas chafför" så sök något annat. Det finns faktiskt en del lediga chafförsjobb trots dåliga tider. Ha en fortsatt bra helg.

2009-06-05 @ 20:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0