onsdag


 hade skrivigt ett hyfsat långt inlägg när bloggen bara bråkar med mig.. och allt försvinner.. riktigt störigt.


man lever iallafall än.. har vatt säng liggande sen i lördes kväll..

ska tillbaka till jobbet i morgon, kommer bara att göra vad jag måste sen kommer jag att gå hem igen, man e ju inte direkt på topp..

blir inget festande för mig på midsommar, tycker har man vatt sjuk en hel vecka e det onödigt att utsätta sig själv för risken att åka på en smäll till.. det hade jag inte pallat just nu... detta har varit nära döden upplevelse för mig... hatar att vara sjuk... kan bara hoppas att thord klarar sig från det , han har ju precis börjat jobba igen...

har precis ren bäddat sängen och bara det var ett helt projekt... men hoppas att på det sättet bli av med lite bakterier och litta sjuka..

nu ska jag återgå till soffan och mitt nässprej , mina vita piller, och min pappers rulle=)

hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0