Söndag



ja då var det söndag och jag har haft en helvetes natt.... jag tycker så synd om mig själv...  har så ont så jag kan fan börja gråta och man kan fan inte sova för jag vaknar stup i ett och får inte luft....  måste värkligen in till apoteket när dom öppnar klockan 10 och köpa den där hostmedicinen som kanske kan lösa upp allt snuskit slem jag har i halsen som gör det svårt för mig att andas...  jaa jag vet att jag tjatar om min sjuka men jag hatar det värkligen ...  behöver även köpa nya panodil då jag ätit det som godis denna helgen... är inne på tredje dagen med feber nu....


Dagens bild får bli underbara fanny...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hon ser läskig ut!!! =D haha

2009-06-24 @ 16:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0