tisdag



Visst är det typiskt att det ska vara sol och underbart väder när man e tvungen att jobba.... och  ha 100 grader inne i butiken och ingen AC i bilen gör inte ens vardag lättare..

igår klippte vi häcken eller ja halva för hade inte fler sop säckar att slänga skiten i och idag glömde jag köpa med mig hem säckar så  andra halvan får vänta tills i morgon.

planterade även om mina små blommor igår så nu hoppas jag att dom ska växa sig stora , tänk dom var bara ett litet frö när jag satte dom i jorden första gången.

nä om man skulle börja laga mat... thord slutar jobba klockan 5 ...tänkte vi skulle äta potatis, fisk och hollandesås när han kommer hem...


Dagens bild får bli våra jordgubbar som faktiskt börjar bli stora nu... nu ska dom bara bli röda osså=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh så fint, det blir smaskens när dom mognar och blir knallröda.

2009-06-23 @ 22:01:36
Postat av: Anonym

det var jag som sa att du kansle var lite gammal för att ha blogg, sen skrev du att jag skulle lära mej att stava! just nu så är de år 2009 och vi lever i en värld där det finns förkorningar,, om du har hört talas om de.. =S (a) k.r.s.

2009-06-23 @ 23:41:40
URL: http://http:
Postat av: Anonym

du kan ju inte stava tll i alla fall! de är tre olika ord! i förkortining så är de iaf XD hehe.. =P

2009-06-23 @ 23:44:42
Postat av: Anonym

Snart kommer ni höra hur det smaskar på tarassen, då är det igelkottarna som äter upp jordgubbarna, de kommer länsa rabatten. Mitt tips: sätt nät runt om ni vill slippa plocka gubbar med tuggor i....

2009-06-25 @ 16:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0