Måndag

Det är måndag Fyra veckor innan semester  nu kan man börja räkna ner veckorna tills man inte längre ställer klockan på rigning... Thord jobbar tyvär hela min semester villket e rätt trist, var inte så det var tänkt att det skulle bli...
Men men det e bara bita ihop.. han jobbar skift så olika tider 3 veckor sen börjar det om så det ska nog finnas lite tid för oss med att njuta av semestern..


I helgen var det ju fint soligt väder så det var bara att slänga sig i stolen, här spenderade jag hela min lördag eller ja
mellan 11 -16 sen duscha jag och körde till svedala. där blev det korv grillning och sen hem till malin och lenny, lite öl för killarnas del och coca för mig som inte palla dricka o vara bakis på söndag..=) 
 

på söndagen hade jag precis lagt mig ute i solen i trädgården i svedala då becca och gudrun fråga om jag ville med till bo ohlsson och även om jag  va lite kluven för jag ville ju utnyja solen så ville jag shoppa , villken tjej vill inte det=) så det var bara att slänga på sig lite kläder och iväg...
köpet blev denna dina vas och plast blommor'=)



vi har kunnat äta våra första smultron i trädgården...mycket goda var dom=) även jordgubbarna börjar bli röda, blir litta sena men vad gör det ...=) har aldrig gillat blommor och sånt trams innan tills jag flyttade och fick trädgård, det e faktiskt rätt roligt att plantera saker och sen se dom växa och sånt...

nej nu ska jag kolla på cops sen e det mammas pojke på tv tre=)  efter det blir det nog vattning av blommorna och sen kudden för min del, är riktigt trött... hej då.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättesöt blomma med vas.

2009-06-29 @ 22:45:03
Postat av: Anonym

Man ser marijuana plantan vi har i trädgården :D

2009-06-30 @ 02:02:20
Postat av: Rebecca

Fint det blev :)

2009-06-30 @ 20:04:14
URL: http://augustchild.blogg.se/
Postat av: Anonym

fett tråååålig blogg !!! lägg ner den! folk snackar skit !

2009-07-01 @ 09:54:05
Postat av: jessica

du, skicka ip numret på den som skrivit kommentaren att du ska lägga ner bloggen i ett sms till mig.. ska kolla en sak bara... kram yster

2009-07-04 @ 23:48:20
URL: http://jezzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0