Torsdag


Det var riktigt länge sen man skrev och har ingen annan ursäkt än att jag inte pallat..
har inte haft någon lust alls..

nu har en vecka snart gått med mitt nya schema på jobb och ska jag vara ärlig är det inte skoj alls.. jag saknar bilen jätte mycket och lider av att vara inne ...  har man jobbat som endast chafför i nästan tre år och trivdes super med det så känns det tufft att behöva vara där inne och bara köra två turer om dagen som inte ens är specielt långa....  som tur är kör vi ett varannan vecka system och det är just det som känns som räddaren i nöden nu.. jag vet att nästa vecka kommer jag köra.. men sen nästa vecka kommer ju oxå ta slut och en vecka inne väntar... jaja  man får väl ge det lite tid och ge det en chans... har aldrig längtat så mycket till semester som jag gör nu i dessa ångest tider..

på måndag får vi se vad som sägs och vad som kan bestämmas... och kanske bara kanske så får jag ett datum bestämmt som jag kan se fram emot.. eller ja vad man ska kalla de.. det kommer ju  inte vara rent smärt fritt.

I måndas hade jag och thord bott i våran lägenhet i ett år... shit vad tiden går fort..
Det har iallafall vatt ett bra år  och ser fram emot fler..=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0