måndag


Ännu en måndag e snart slut hur skönt är inte det? har aldrig gillat måndagar det är de dagar man har mest ångest eftersom det är hur långt kavr tills det är fredag....

iallafall var jag på gymmet idag körde lite uppvärmning sen ett gym pass sen 12 minuter fett bränning på en crosstrainer... var helt slut i kroppen efter tolv minuter så jag fick snällt kliva av... Får se vad jag gör på onsdag då det är dax för ett nytt besök...

Och nu sitter jag och thord vid varsin data i samma rum helt inne i sitt eget...ska snart kypa ner och kolla på en film så det blir nog sova tidigt idag...jag har ju inte samma problem som thord har att  sova.. jag sover  innan jag får huvet på kudden medans han ligger och vänder och vrider på sig hur länge som helst...lite onödigt vetande=)

I morgon ska jag o hanna köra till åkarp efter jobb .. vi ska hitta till en underklädes butik ...en butik som har lite fler storlekar att välja mellan för dom små som hm säljer kan dom behålla själv...  vi får se om vi hittar dit och om vi kan hitta något snyggt att klä upp oss i =)
ska kolla eniro nu efter karta dit

haj po er

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du får ju lägga ut bilder på dig i de nya underkläderna!!:) Det är ju så man gör i sin blogg! hihihihihihihihihihihihi

2009-03-04 @ 20:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0