resultat



ja jag kan väl inte klaga på mitt hår... det skulle bli ljust och det blev det... vi gjorde först slingor med hetta...men när jag tvättat ur det så såg vi att det inte hade nått ända ner ..så jag hade fortfarande en stor bit utväxt kvar , tur som det var hade vi  litta färg kvar som vi bara penslade rätt på  och så här blev det=)
tack syster jessica för hjälpen... efter ett par tvättar sen så tror jag det kommer se bättre ut..


Mitt fina armband som jag fick av mamma=) tänka sig att jag har en sån duktig mamms som kan göra ett sånt här helt själv..=)




Nä nu ska jag återgå till lets dance.. jag vill ju se vem det är som vinner.. hoppas ju på magnus.... jaja vi får se


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag vill oxå ha ett sånt armband! och tobias med!!

2009-04-03 @ 16:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0