Söndag

Helgen är inne på sin  sista dag och som vanligt har den gått rent för fort..

i lördes var vi inne på bil träff i malmö , senare på kvällen tog vi litta dricka hemma hos micke, mycket trevligt.
huvet bankade och man mådde inte prima i morse men det börjar orna upp sig=)

sitter och kollar igenom mina gamla kort som jag har på ett externt minne eller vad det heter.. sånt man kopplar in i usb..

hittade några på mig när jag har långt hår... saknar ju det när man ser det...

Detta är på min 20 års dag... två  snart tre år sen...

 
Detta är när jag är i kina... sitter och väntar på hissen för att komma upp på 87 våningen=)


Ja nu håller jag på att laga litta snabb middag köttbullar och makaroner... snabbt och gott..
sen ska jag hänga upp en maskin tvätt  sen har jag gjort vad jag ska idag=)

heej


Kommentarer
Postat av: Verkligheten

ge tusan i och klipp dig kort så ofta så kommer det fort tillbaka ditt hår växer ju så det knakar

Du klär i långt hår

2009-03-15 @ 16:27:22
Postat av: Anonym

Jag tycker du är söt i ditt korta hår.

2009-03-16 @ 11:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0