Tisdag


I morgon är det onsdag och det är dax för träning igen och ett personal möte på jobbet.. lide drygt eftersom det inte börjar försen klockan 6 och jag slutar kl 4... så blir två timmar man ska slå ihjäl... ska träna i lund i morgon för jag hinner inte köra till dalby träna och sen in igen för möte plus att det är en massa onödig körning.. vill ju inte plåga min lilla nisse rent för mycket=)

Annars har det inte hännt så mycket i veckan...  tvättat en jävla massa hela söndagen plus idag... det tar aldrig slut fattar inte var allt kommer ifrån...

Jag har börjat äta sallad.. det är nog det största som hännt i mitt liv detta året=).... det är kanske ingen favorit men med mycket dressing så går det ner... smakar litta som papper men va fan  jag känner mig lide nyttig=)

jag har skaffat face book.... lite sen på de men va fan=) har varit lite anti innan men nu tycker jag faktiskt att det e rätt roligt.. Man kan lixom hitta en massa folk...=)

Nu är det snart dax för sängen igår la vi oss klockan halv nio... jaja man är inte 20 längre ....  man kan inte sitta upp hur länge som om man ska palla med jobb dagen efter....=)



Hittade bilder i beccas blogg som jag glömt bort att vi tog i lördes visst är vi snygga=)  
våra nya solglasögon....



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sv: Tack så mycket :) Haha nä jag e inte så bra på de. Men övning ger färdighet :P

2009-03-10 @ 20:36:29
URL: http://augustchild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0