torsdag


Har precis kommit hem från mamma o pappa.. var där hemma om en sväng om efter jobb mamma behövde hjälp med datan... tack för maten=) så gött att slippa tänka på vad man ska äta o sen orka ställa sig och laga det osså..

fick även ett jätte fint armband av mamma tack så mycket... bild kommer kanske senare ..

i morgon är det fredag ...känns som denna veckan gått ovanligt sakta ... men tyvär kommer väl helgen gå lika fort som vanligt...  i morgon  åker vi till svedala ...mecka bil står på shemat... sen på lördag blir det nog lite fest... ska ut och bonna oss på landet...men ska bli trevligt..

Jag har fått papper nu för att deklarera men hur fan gör man??? jag har aldrig gjort det förr då mamms har hjälp mig ..så det blir väl att åka in till henne med papperna ... för jag fattar nada...

om jag tittar ut nu så snöar det...jävla mög jag vill fan inte ha mer nu....SLUTA!!!!!


haj poo er....=)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0