Söndag


Det var fan vad helgen går snabbt ...här ligger man och det är redan söndag...det är fan ångest..

i fredas var jag o tränade direkt efter jobb...stack hem duscha o sånt sen stack jag till svedala...
kolla lets dance ....
Gick och la mig runt halv tolv o väntade på att thord skulle komma och göra mig sällskap men icke han hade svårt att slita sig från datan tvn och ölen=)
klockan två kommer han ner glad i gasen och säger att han ska till mange och undrade om jag kunde hämta han i morgon (lördag) ... ja visst sen somna jag om..  hur man nu kan få för sig att åka på fest klockan två på natten fattar inte jag men men...

i lördes stack jag gudrun o rebecca till ikea och efter  det en runda till jägers ...på ikea blev det ett sko ställ ett vanligt svart ställ som ska stå i hallen.. och på jägers blev det en ur fin klänning=)

väl hemma igen färgade jag håret på svär mor .. det blev mycke fint ..tror nog jag ska kunna våga mig på en sån färgning... är ju lite rädd från förra gången då mitt hår blev ganska gult...

Någon som har ett bra tips för att undvika det? och ett bra tips på en bra blondering?

Senare på kvällen när man var duschad och fixad och thord hade sovigt middag stack vi in till lund och käkade kina mat... hade dock litta otur med parkeringen haha.. men efter 2 misslyckande lyckades vi hitta en som man fick stå på mer än 30 minuter.... =) tur man hade stretch i strump byxorna åt fan så jag nästan sprack men riktigt gott var det=)
sen blev det att vi körde hem köpte coca o låg och mös i sängen och snackade tills vi somnade... en mysig hemma kväll...

Idag vet jag inte riktigt vad som händer ...Thord är inne på mejeriet  med benny och meckar med sin bil som måste lagas innan om besiktning.. jag ligger kvar i sängen och surfar litta=)
Får snart palla mig upp och packa ihopa våra saker lasta ut i bilen och sånt skit för att senare vara klar för hem färd..

vet inte om jag och syster yster ska handla en sväng ivkäll..  eller blir det i morgon efter träning får se hur vi gör... det är iallafall dax att fylla kylen=)

Det har även varit lite sol nu den senaste veckan som gjort att man fick plocka fram sina nya sol glas ögon =) riktigt härligt med sol det behövs... längtar till sommaren så man kan få litta fin färg osså...  är inte den som kör med fejkad solarie färg....få massa hud cancer rynkor och sånt skit NEJ tack... visst har jag solat någon gång o det e skönt med värmen men jag fattar inte dom som solar flera gånger i veckan och sånt... dom kommer till slut bli russin...men men upp till var och en ....
Här kommer iallafall en bild på mig som fluga=)






Kommentarer
Postat av: Anonym

FLUGA!

2009-03-04 @ 20:56:23
Postat av: Anonym

FLUGA!

2009-03-04 @ 20:56:25
Postat av: Anonym

FLUGA!

2009-03-04 @ 20:56:26
Postat av: Anonym

FLUGA!

2009-03-04 @ 20:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0