Fredag.


Ja en vecka av sjukhus besök tar sitt slut och jag känner mig till slut ganska trött på allt..
svensk sjuk vård e fan katta facking strof... dom bara skickar en vidare o vidare ingen vet eller vill ta tag i vart man ska..
Nu e jag iallafall klar med den biten och kom fram till att jag inte ska dö... så nu får jag bara ge det lite tid och hoppas på att det onda försvinner.. man får bida ihop=)



Nu sitter jag i svedala och vet inte riktigt vad jag ska hitta på.... damerna ( svärmor och grann tanten)  sitter där uppe o kollar på hockey oo shiiiit vad dom låter hahah=) man skulle kunna tro att det var dom som var ute på isen =)



I moron e det ystad... dax för crusing eller hur det stavas ... den vanliga årliga rundan.... ska bli trevligt...=)

nej nu kallar chipsen... haj

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du blivit dålig?

2009-05-09 @ 13:30:20
Postat av: Alma

Jätte fin blogg! :) /Alma

2009-05-10 @ 12:49:27
URL: http://almaah.blogg.se/
Postat av: Petro och Jossan

Vi har fråge stund på bloggen nu:)!

2009-05-11 @ 09:04:17
URL: http://petroochjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0