Fredag


Ja som alla ser har becca vatt o fixat litta på bloggen, blev mycket fint tack så mycket...=)

Idag har jag jobbat på brännan... gick ut och la mig i solen vid ett tiden  och när klockan var fem slet jag mig ifrån sol sängen... eftersom det blåste rätt mycket tyckte jag att det var rätt kallt imellanåt... men solen har tagit ändå ser jag nu i mitt fejs,,=) gött  man mår fan mycket bättre av att vara lite brun .. man känner sig lite finare och snyggare med färg...

I morgon hinner jag dock inte med så mycket solande , kanske en kort stund på förmiddagen.. jag ska på kals i eslöv hos min kusin som fyller 18.. o innan man ska dit måste jag duscha fixa mig litta och ta mig hem till dalby så jag kan sammåka med syster yster...=) men det löser sig nog... tar den dagen till det....

Måste nog sluta tänka en massa .. jag funderar o funderar o slänger om en massa tankar i mitt huvud... jag bygger upp en ilska och en iritation  som kan äta upp mig inneifrån...
Får nog göra som mamma sa...sluta tänka på det och inte bli arg försen den dagen jag behöver bli det... Men det är sjukt svårt... för allt handlar ju om att man e orolig, nojig  ovetande sammtidigt.. man vet vad man har och man vet vad man kan  förlora...  Men men det kan inte mer än ta hus i helvete... allt åter står att se... jag väntar ut det.


nu ska jag nanna... god natt gott folk som e så snälla o lägger ner tid till att läsa om mig och mitt liv=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0