onsdag.


Ja idag har man hunnit med att tvätta en maskin tvätt...bakat kanel bullar och nu sitter jag och funderar på om man ska se en film eller nått...

Jag ska ju jobba i morgon så kan lixom inte direkt hitta på någont ..
Får se om det kommer bli något att göra eftersom resten av sverige håller stängt en dag som i morgon..


Svärfar fyller år idag grattis ....=)

jag börjar fjälla på min näsa...sjukt jobbigt. får hoppas att det går över fort ..har ju smörjt mig som fan för att undvika det men det gick icke..

Thord får stå för dagens bild=)




Jaja... haj så länge.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh vilken bodybuildare på fotot.

2009-05-21 @ 11:43:23
Postat av: setthammar

Exakt.. !! ;)

2009-05-21 @ 19:09:12
Postat av: Anonym

Lägg upp en bild på din fjällade näsa så man kan se!

2009-05-24 @ 12:14:32
Postat av: setthammar

Ja snälla gör de.. vem vill inte se en fjällande näsa?

2009-06-18 @ 03:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0