sumo.


Det tar lite tid nu mellan bloggandet.. kan bero på att det inte händer så mycket i mitt liv mitt i veckan..

i helgen var vi hos lina och henke på fest och  dom hade hyrt sumo dräkter som vi skulle brottas i upppe på en gigantisk luft madrass.. ja det gick ju så där kan  jag säga...
 Det var betydligt jobbigare än vad jag trode det skulle vara ,..


Thord och henke möttes =)




Sen var det dax för mig att lina ..


haha och snygga  blev vi..



haha så kan det sluta ..=)


Ja tack för en trevlig lördag kväll...

sen i söndes var det ju sol... underbart så runt 10:20 så tog jag mig sol sängen och lade mig till rätta... var så skönt att inte vara bakis utan kunde njuta av solen...
 Men eftersom det blåste en del så var det ju inte dirket varm så där låg jag o stekte mej.. men när klockan var tre och jag gick in för att packa ihop min saker och bege mig hem så fick jag se mitt fejs och shiiit vad jag såg ut.. jag var röd com en tomat ... jaja tänkte jag det lägger sig till i morgon men icke... jag går fortfarande runt som ett stopp ljus haha =) jaja men solar man vill man att det ska synas och det gör det haha=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hi hi roliga bilder.

2009-05-20 @ 09:40:24
Postat av: Latis

Tycker du kan lägga ut mer bilder och skriva lite oftare!

2009-05-20 @ 17:33:02
Postat av: isabell

dom där sumo dräkterna verkar vara så roliga:))

2009-06-13 @ 22:16:18
URL: http://pinkispretty.blogg.se/
Postat av: astrid

Det där har jag velat prova länge!



2009-06-27 @ 12:14:21
URL: http://smallie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0