Fredag

God kväll ..

Hälften av svenska befolkningen sitter nog nu spikade framför idol och tänker guuud så bra han/hon är.. har jag fel?

men icke jag.. sitter i soffan i svedala  läser bloggar och håller lite koll...

Att det är fredag idag betyder att det snart är måndag och då ska jag tillbaka till jobb... Efter sju veckors sjukskrivning ska jag nu komma tillbaka till vardagen som kommer betyda  tidiga morgnar uch för det .. jag har blivigt så bortskämd nu dessa veckorna att sova iallafall till tio.. sitta uppe sent på kvällarna.. men nästa vecka är det den här svensken som är tillbaka till ett liv med en massa rutiner..

Ser ju inte jätte mycket fram emot att gå tillbaka till jobb som jag tidigare skrivit.. Det är inte för att jag inte trivs med människorna för det gör jag..jag trivs igentligen som fan på jobbet och med folket som är där vi är en skön grupp lixom.. men det är det här med stå i butik som jag inte vill.. jaja jag ska iallafall jobba som på måndag.. klockan 7 ska jag infinna mig... så tar vi det där ifrån..


Idag har jag iallafall blonderat mitt hår .. det var ju 7 veckor sen sist så  tyckte det var dax för håret att få lite kärlek=)
vad tyx?







Nu ska jag nörda mig lite med varmville på facebook..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin Fint!

2009-10-10 @ 12:43:56
Postat av: cici

så fint det blev :)

2009-10-24 @ 20:55:47
URL: http://cery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0