Ny söndag..


Ja en hel vecka har gått sen sist ni fick veta lite om mitt liv... har inte alls haft lust att skriva och därför skitit i det=)

Började jobba i måndes.. fick köra fram till torsdag då orginalet var hemma med sjukt barn.. i fredas var första dagen i butiken .. kan inte säga att vi jobbade ihjäl oss i fredas så anntar att första butiks dagen gick bra.. tog ett par kunder och var faktiskt TREVLIG mot dom tro det eller ej haha=)

eftersom jag inte varit van vid att gå upp så tidigt på morgonen har man inte gjort så där mycket annat i veckan.. man har sovigt ätit och jobbat... det suger att vara tillbaka i verkligheten om jag ska vara ärlig..

I går var vi iallafall ute och festade lite med jobb ... tack för en mycket trevlig  kväll... bowling mat och dricka=) har ju inte festat o druckit på 3 månader typ så tog det lite lungt ändå kände sprit rosor på kinderna efter 3 cider hahaha=)

huvudet känns faktiskt inte så där jätte tungt idag villket är super skönt då jag brukar kunna ligga pall med en rejäl bak smälla.. men inte idag gutt det tackar vi för..=)

nu ska jag ta något att kränga hej då...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen tillbaka.

2009-10-18 @ 10:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0