onsdag


Ska börja svara på mina kommentarer jag fått...

Tack så mycket för att ni gillar min blogg.. det är Rebecca som fixat den till mig.. prata med henne om design för jag har inte en aning om hur man gör=)

sen att jag kanske kommer gilla det jobb jag ska göra på måndag?? INTE en chans.. jag vet vad jag ska göra och jag vet att jag inte gillar det.. jag vill inte stå i en butik ... jag har inte den kund vänligheten man behöver till det.. tex.. dom ska inte komma in i butiken o vara otrevliga o skrika o gorma åt mig om det inte är jag som gjort nått fel.. får då kommer jag skrika tillbaka vara lika otrevlig och eventuellt kan ett far åt helvete komma ut i lite för hög ton... ja ni fattar jag  fixar inte och vill inte stå i en butik ..då hade jag sökt ett sådant yrke från början eller hur..så den dagen jorden går under den dagen kan jag ställa mig i butik.. det vill säga ALDRIG.!!!!


Det är onsdag denna halvt soliga dag och onsdag betyder hund kurs med lilla jerry..
Så halv sex är det dax att köra till svedala ..

syster yster och malin har åkt till ullared idag ..lite avundsjuk e man allt... gillar att gå där o dra runder och handla en massa saker som kan vara bra att ha =)

Innan idag skulle jag gå ut med jerry ... tittar ut genom fönstet och det var kass väder jajaj på med regn kläder gummistövlar jaa full mondering för tänkte jag ska minnsan inte bli blöt.. går utanför dörren och då kommer solen fram från ingen stans... jag ska säga att jag höllt på att dö av värmeslag när vi gick en runda i skogen...
Så här söta var vi =) renkläder och regn täcke=)



Här är gummistövlarna som jag tidigare skrivit om.. hittade dom på sportex istället... ett par tretorn stövlar som e svarta med rosa fodring och rosa band bak till... lite kvinnligare då dom är lite nättare än vanliga klumpiga gummistövlar.



Min fina röda assistent som jag fick av mamma  pappa o syster i födelsedags present=)  fick även en kok bok som följde med på köpet=) tack än en gång=)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0