slänger..


slänger in ett snabbt inlägg bara för att jag inte har något annat att göra.. eller jo det har jag väl igentligen men jag orkar inte ta tag i mitt kök... ser inte disk bänken för all disk .. och jag behöver inte ens diska det för det ska bara in i diskmaskinen men den hoppar ju tyvär inte ner där själv ... snart ....snart..

Var precis o duschade  och när jag stog där o  tvättade håret stog jerry med fram tassarna på badkars kanten och pep..
så jag lyffte in han i duschen och han gilla de!! där stog han  och drack lite(varmt vatten .hur gott kan det vara ) lekte med vattnet och duschade haha han var så söt.. så nu får jag väl inte ens duscha i fred.. rena och fina blev vi =)

nu ska jag slänga på lite mascara och lite kläder .. kasta ner disken i diskmaskinen sen är vi redo för hund kurs ...
ska visst vara i ridhuset idag villket är skönt för där inne blåser det inte =)

hej så länge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0