Söndag..


Det är redan söndag och denna helgen har bara sprungit iväg..  och jag lyckades nästan för en sekund att glömma att jag ska jobba i morgon..  så snart ska jag packa ihop mina saker och lämna svedala för den här gången...

ska köra hem till dalby city packa upp duscha och göra mig ordning för nanna kudde i en tidig tid ikväll.. klockan kommer ringa kvart i sex i morgon.. då ska jag dra mig ur sängen gå ut med jerry göra mig klar kränga frukost och sen köra in till lund och in till jobb... kommer nog fan kännas konstigt att komma tillbaka.. nästan samma känsla som när man e ny...
undertiden jag vatt borta har det ju hännt en hel del.. känns som jag inte ett skit vad som händer där inne nu..

i morse fick jag frukost på sängen =) tack älskling mycket uppskattat ... mysigt värre=)


nee nu ska jag dra mig hemmåt..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gick det på jobbet idag?

2009-10-12 @ 18:05:17
Postat av: ida

coll disign!

2009-10-13 @ 21:05:37
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur går det i shoppen på jobb? Är det roligt eller?

2009-10-14 @ 10:52:20
Postat av: Anonym

Det va en lång söndag

Hur har veckan varit ?

2009-10-15 @ 15:41:06
Postat av: Anonym

Men var har du tagit vägen? Trivdes du så bra på det nya jobbet så att du stannade kvar?

2009-10-15 @ 23:16:40
Postat av: Anonym

Men herre gud, har du inte kommit hem från jobb ännu? Nu är det snart Söndag igen och inte ett ord på hela veckan ?? Undrar?

2009-10-17 @ 10:43:37
Postat av: Anonym

:)

2009-10-17 @ 13:01:45
URL: http://tittiblomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0