underbara fredag

Fredag underbara fredag är här.. denna veckan har bara varit SÅÅååå lång och för varje timme som gått har jag bara älskat tanken på att fredag närmar sig..

nu sitter man här i soffan och bara njuter av tanken att det ringer faktiskt ingen väckar klocka i morgon.. vi har sov morgon som är såå behövligt just nu.. skulle kunna stanna kvar i sängen hela helgen och bara ligga... inte göra ett dugg.. Sen jag började jobba har alla mina dagar sett lika dana ut, äta jobba sova... huvudet är helt slut när dagen e slut.. 

hej så länge.


Kommentarer
Postat av: Fia

Svar: Hahahaha, det kan vara min humor som är sjukt tråkig också ;D

men liksom, han säger att han dricker coca-cola, så är det fanta! Hahaha

2009-10-24 @ 20:35:11
URL: http://statusfoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0