Anna Anka - Ond Anka

Godkväll allihopa!

Jag antar att de allra flesta har hört eller tittat på Anna Anka?! Jag tycker ivarjefall att man ser henne ÖVERALLT! Det kvittar liksom om man slår på tvn (då gör hon reklam för sitt program) eller om man lyssnar på radio då hon gapar om att det är fruns plikt att suga av tillfredställa sin man på morgonen om det är hans behov. Hon kläcker den ena råa kommentaren efter den andra! Det finns liksom ingen spärr som säger att "nu drar jag alla över en gräns" eller detta är helt enkelt bara personligt. Antar att det är därför hon fått så mycket beröm - eftersom hon är så frispråkig (inte trevlig). Såg klippet med henne då hon medverkade i Skavlan - MY GOD som de daltade med henne! Jag ska citera en konversation som skedde:

Anka (På den bredaste, grövsta hillbilly-skånska): - Ja, det är ju så att 75% av alla svenska kvinnor skiljer sig..!!
En mjäkig deltagare i debatten: - Ehhh..nej inte 75% Anna, ungefär 40%.
Anka: - Ja, det är i alla fall 50% i USA och det måste vara mer i sverige så jag gissade på 75%.
Deltagarna i debatten: (Skrattar förvånande och en aning nervöst och undrar "is she for real?!")



Mmm.. är hon inte fantastiskt vacker eller som hon själv uttrycker det "så jävla snygg"? Vad tycker ni? Jag skulle mer säga att hon ser ut som en sliten brottsling, ja ni vet en sån som gått på gatan hela sitt liv och gått på förra inläggets diet i åratal. Är det helt ärligt någon som tycker hon är det MINSTA söt på denna bilden så skriv en kommentar till mig för hur jag än tittar så tycker jag bara hon ser ond ut - riktigt elak, ungefär som vilken seriemördare som helst.

Vi syns imorgon =) Kram på er!

  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja men man behöver ju inte titta på henne om man inte vill. Det är bara att byta kanal.

2009-09-28 @ 21:00:21
Postat av: Figgie, Figgs eller Figg

Hon är vekligen överallt!



Kolla gärna in min blogg om du får någon tid över!



Din för alltid

/Figgs

2009-09-28 @ 21:30:04
URL: http://hannahaandersson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0